Customer Success Manager – Anstellung (30 h) für Standort Wien gesucht

What you can expect

  • 1st and 2nd level B2B customer support
  • Operation and maintenance of our ticket system/service desk
  • Installation and commissioning of our software on the customer's server
  • Unterstützung bei der Durchführung von Kundenprojekten
  • Technical documentation
  • Close cooperation with our consulting and development department to realise customer requirements

What you bring with you

  • IT training such as HTL, HAK-IT or comparable
  • Very good knowledge of German and English
  • 3 years of experience in customer service
  • Team-orientated work and patience
  • Sehr gute kommunikative Fähigkeiten und hohe Eigenverantwortung
  • Selbständige, strukturierte und lösungsorientierte Arbeitsweise
  • Knowledge of working with web applications and database servers
  • High stress resistance and willingness to learn
  • Knowledge of project management
  • Interest in human resources and labour law

What we offer you

  • Eine herausfordernde und verantwortungsvolle Tätigkeit – bei uns wird dir sicher nie langweilig
  • Hybrid working model on a part-time basis
  • Modern and multicultural working environment
  • Social Benefits (Essensstützung, Events)
  • Flat hierarchies and short decision-making processes
  • Gegenseitige Unterstützung und gute Kommunikation im Team
  • Salary from 2,146.00 euros depending on qualifications

We look forward to getting to know you!
Kontaktaufnahme unter: helga.gruber@workflow.at